sobota, 24 września 2011

Heloł!

Who I am? Jetem Alexi Foxleaf, czyli pseudonim internetowy pewnego gimnazjalisty mieszkającego w Polsce ;p
Where you? Jesteś na moim blogu, czyli złomowisku postów wszelakich, na wszelaki temat i wszelako długich. Znajdą się tu być może recenzje, być może felietony, być może nie będzie tu nic ;p
Teraz próbuję skonfigurować bloga, ale może nawet jutro przybędzie drugi, ale już bardziej rzeczowy wpis, bo ten już się kończy.
Albo nie, nie kończy się :D Może się trochę przedstawię. Danych nie zdradzę, ale może zainteresowania? Chodzę do gimnazjum, lubię dobre filmy, bardzo dobrą książkę i rocka. Co do tego ostatniego, to tak, lubię muzykę, uważam się za jej fana, a właściwie fana jej syna, rocka, ale nie znam się na zespołach, więc gdyby mój blog rozrósłby się tak, że przybyłyby komentarze i w jednym z nich padłoby pytanie o ulubiony zespół to odpowiedziałbym Linkin Park, ale już raz zostałem przyłapany na "nicniewiedzeniu" o tym zespole. Tak, nic nie wiem o zespołach. Po prostu szczerze mnie to nie interesuje, wiem, że w Linkin Parku śpiewa Chester, czy jakiś taki gość, ale poza tym nic.
 Lubię też komputery i to z nimi chcę związać swoją przyszłość, ale na razie nie uczę się języków programowania. Mam książkę do nauki PHP i MySQL i to z jej pomocą chcę zrobić swoją własną, nieskalaną grę przeglądarkową, ale o niej na pewno napiszę później. 
Pisałem, że lubię książki? Nie jestem (chyba na szczęście) jednym z tych nastolatków, którzy książki uważają za zło konieczne i lektury, jeśli w ogóle się nimi zajmują czytają powierzchownie, odsłuchują audiobooki i przeglądają opracowania. Nie jestem w sensie, że lubię poczytać, bo w zakresie lektur to odstaję od nich tylko troszeczkę. Lubię książki do tego stopnia, że postanowiłem napisać swoją własną, ale o niej napiszę później. 
Teraz chciałbym zakończyć, bo konfiguracja bloga czeka ;p
Papa do przyszłego posta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz