poniedziałek, 3 października 2011

Alex Torch - Who the fuck?

Wspominałem chyba w pierwszym poście, że książkę piszę, nie? ;d
No więc tak - piszę książkę. Fantastyczną oczywiście. A tytuł jej "Alex Torch". Imponującego rozmiaru jeszcze ona nie przybrała. Powiem więcej - na razie jest to nie książka. Ale mam rozpisany cały pierwszy tom i trzy kolejne. 
Alex Torch to osierocony nastolatek wychowujący się w nowojorskim domu dziecka. Pewnego dnia przychodzą do niego rodzice i mówią, że jest czarodziejem. Odnajduje dom, idzie do szkoły czarodziejów, żeby było jeszcze bardziej potterowo, w której dyrektorem jest doświadczony czarodziej, z którym się zaprzyjaźnia.
Wieje Potterem? Wiem. Nie uniknę raczej tego. Harry Potter to praktycznie moje dzieciństwo i nie mogę jakoś się go pozbyć ;p
Nie liczę na sukces tej książki. Nie jestem pewien, że ją wydam w formie papierowej. Zastanawiam się nad umieszczaniem jej w partach na blogu. I chyba tak zrobię. Tak wydawana była chyba pierwsza wersja "Metra 2033".
Tak! Właśnie podjąłem decyzję. Niedługo możecie spodziewać się linku do bloga z pierwszą częścią "Alexa Torch. Mocy w Jedności"
Bye bye

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz